![]() اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی چگونه توانستم عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم هومن در پایه سوم ابتدائی را برطرف سازم؟اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی چگونه توانستم عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم هومن در پایه سوم ابتدائی را برطرف سازم؟در قالب ورد و قابل ویرایش در 30صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی بیان مسئلههمان طور که می دانید اصول وپایه ی هر کشوری از آموزش وپرورش آن کشور نشأت می گیرد واگر کشوری بر آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند،در بلند مدت شاهد پیشرفت های چشمگیری در تمام امورکشوری خواهند شد. درکشور ما نیز گرچه قبلأ اهمیت خاصی به آموزش وپرورش داده نمی شد ولی درچند سال اخیر در حال ارزش دادن و سرمایه گذاری در آن می باشند.در کشور ما بر اساس سلسله مراتب، وزارت آموزش و پروش در رأس قرار دارد که بر سازمان های آموزش و پروش استانها نظارت دارد که این سازمان ها خود بر ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق تابعه خود نظارت دارند و در نهایت این سلسه مراتب به مدارس ختم می شود که وظیفه تهومن ...م وتربیت فرزندان این مرز وبوم را بر عهده دارند که همه این سازمانها و تشکیلات هدفی جزء تهومن ...م و تربیت مردم کشور جهت به وجود آوردن نیروی کارآمد تر ندارند. البته در این راه تهومن ...م وتربیت مشکلات فراوانی برای معلم ومتعلم وجود دارد که باید از عهده آنها برایند که من در این تحقیق به یکی از مشکلات که کم حرفی و انزوا طلبی در دانش آموز خودم می باشد پرداخته ام و در تلاشم مشکل دانش آموز خود را با روش اقدام پژوهی برطرف کنم. در ادامه تحقیق با مراحل کار و نحوه ی انجام این تحقیق آشنا خواهید شد.اهمیت موضوعدرآموزش و پرورش معلم نقش یاد دهنده ودانش آموزنقش یاد گیرنده(متعلم) رادارد. در این راه تعیم وتعلم مشکلات فراوانی بر سر راه وجود دارد که با همکاری معلم ومتعلم باید برطرف گردد تا امر آموزش به سهولت انجام گیرد.از مشکلات عدیده ای که در دانش آموزان وجود دارد می توان غیبت های بیش از حد دانش آموز، بیش فعالی دانش آموز ، حواس پرتی و عدم توجه به درس ، اضطراب واسترس ، انزوا طلبی وکم حرفی و... می باشد.از میان این مشکلات انزواطلبی وکم حرفی درمیان برخی از دانش آموزان وجود دارد. انزواطلبی وکم حرفی عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری می کندو این کودکانو نوجوانان نوعأ با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوست نزدیک و صمیمی محرومند. ...فهرست منابع و مــآخذ1- شفیع آبادی، عبدا... . ناصری، غلامرضا.(1383) . نظریههای مشاوره و روان درمانی. تهران: ناشر مرکز نشر دانشگاهی.2- سیف، علی اکبر.(1384). تغییر ررفتار و رفتار درمانی نظریهها و روشها. تهران: نشر دوران.3- لیندن فیلد، گیل. (1383). اعتماد به نفس برتر . مترجم: حمید اصغریپور، نگار اصغریپور. تهران: ناشر جوانه رشد.4- سیف ، فاطمه. (1380) روانشناسی تربیتی(اصلاح الگوی رفتاری کودکان): انتشارات دوران.اقدام پژوهی معلم پایه سوم ابتدایی چگونه توانستم عدم اعتماد به نفس و کم حرفی دانش آموزم هومن در پایه سوم ابتدائی را برطرف سازم؟در قالب ورد و قابل ویرایش در 30صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی در این قسمت خرید و دانلود کنید. |