دانلود فایل

بزرگترین مرجع دانلود فایل

دانلود فایل

بزرگترین مرجع دانلود فایل

اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم ؟

اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات  در دانش آموزم نهادینه کردم ؟

اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم ؟

اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم ؟در قالب ورد و قابل ویرایش در 32صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

مقدمه

هر کسی ممکن است باموقعیت های نا خواسته و نا خوشایندی روبرو شود و نتواند با آنها مقابله کندو واکنش مناسبی از خود نشان دهد.

(شارتیه ،براتیه ،ترجمه هوشیار ،رزم آرا ،1369کمرویی و راههای درمان آن -انتشارات سپنچ)کمرویی به عنوان یک نقیصه جدی در زندگی فردی و اجتمایی است در هر جامعه درصد قابل توجهیاز کودکان و نوجوانان و بزرگ سالان با این اختلال رفتاری و عامل باز دارنده رشد شخصیت اجتماعیمواجه هستند . جامعه ما نیاز مند انسانهایی پویا ، کوشا، هوشمند و خلاق و متعهد و مسئولیت پذیر استبنابر این اساسی ترین آفات رشد متعدل در خانواده ها می تواند در جامعه اسلامی فراگیر شود ، بدونتردید اختلال کمرویی قابل پیشگیری و درمان است.(افروز 1379روانشناسی کمرویی و روش های درمان-نشرفرهنگ اسلامی)

بیوگرافی

اینجانب ……. ، دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی ، مدت …. سال است که در خدمت آموزش و پرورش هستم. تاکنون مدارس زیادی تدریس کرده ام و تجربه های زیادی در مسایل آموزشی و تربیتی کسب نمودم .

در سال 92-91 در مدرسه راهنمایی…….. خدمت کردم . در پایه دوم با دانش آموزی با نام شیرین مواجه شدم که به شدت از این که مورد توجه قرار بگیرد ، رنج می کشید و همیشه دوست داشت در حاشیه باشد و کمتر در کلاس ابراز نظر می کرد . به همین دلیل تصمیم گرفتم با توجه به این که تجربه زیادی در این چند سال کسب نمودم ، این دانش آموز را از مشکل روانی ای که برایش پیش آمده آزاد کنم و حس اعتماد به نفس و خودباوری را در او نهادینه کنم....

منابع

- (اکبری،‌ مشکلات نوجوانی و جوانی، انتشارات معبود، 1374).

- (افروز، روانشناسی کمرویی و روش های درمان- نشر فرهنگ اسلامی 1379).

- اثربخشی سایکودرام بر عزت نفس و کمرویی دانش آموزان که توسط معصوم رجایی

(پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربت جام )

- رمضانی (1373) در پژوهشی (پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی) تحت عنوان ((تکنیک های آموزش ابزار وجود در درمان کمرویی و عدم قاطعیت دانش جویان))

- حیدر پور و همکاران (1378) (فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی 4،41-52)

- (روانشناسی اسلامی نجات از کمرویی- انتشارات مرکر فرهنگی انصار المهدی-1374)

- (( کمرویی کودکان و اعتیاد اینترنتی ))توسط محمد نژاد (بانک اطلاعات ایران)

- لینچ وچوسا در سال 1996 (ترجمه رفاهی،1380گزارش کار مشاوره شهر شیراز ،نشریه تعلیم وتربیت استثنایی 35-43)

اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم ؟در قالب ورد و قابل ویرایش در 32صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی در این قسمت خرید و دانلود کنید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.