دانلود فایل

بزرگترین مرجع دانلود فایل

دانلود فایل

بزرگترین مرجع دانلود فایل

فتح قله های متقاعد سازی

فتح قله های متقاعد سازی

فتح قله های متقاعد سازی

فتح قله های متقاعد سازی

     

متقاعد سازی

HBR-Aprilداستان از اینجا شروع شد که…

چندی پیش مشغول مرور مجله کسب و کار و هاروارد (Harvard Business Review) بودم و داشتم شماره‌های قدیمی را مرور می‌کردم به صورت کاملاً اتفاقی به شماره آوریل ۲۰۱۱ رسیدم و نوشته‌ای با عنوان «چرا اکثر از ارائه‌های محصول شکست می‌خورند» (عنوان انگلیسی آن: Why Most Product Launches Fail) نویسنده این مقاله دو متخصص روابط عمومی (PR) بودند…

وقتی به خودم آمدم دیدم که وسط مقاله هستم اما هیچ چیزی از آن را به یاد ندارم و غرق در افکار خودم هستم. داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که در کشورهای دیگر نحوه ارائه یک محصول، خدمات یا ایده به اندازه خود آن مهم است، اما در ۹۹ درصد مواقع در کشور ما این موضوع اصلاً جایی ندارد!

یعنی صاحبان کسب و کار، نه منبع خاصی دارند که با مهارت‌های رونمایی از محصول یا خدمات (یا به اصطلاح Product Launch) آشنا باشند و نه این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

و به نظر من این یک اشتباه نیست، یک گناه است! به این دلیل می‌گویم گناه که بسیاری از محصولات، خدمات و ایده‌های بسیار خوب که حاصل زحمات صدها نفر هستند، فقط و فقط به دلیل ارائه بد از بین می‌روند و به دلیل ناتوانی در متقاعد سازی:

به جای رونمایی،‌خاک سپاری می‌شوند…

 

 

این شد که تصمیم به تولید یک محصول کاملاً متفاوت کردم. محصولی که شما عزیزان بتوانید با کسب مهارت‌ در متقاعد سازی، بتوانند ایده‌ها، خدمات و محصولاتتان را بسیار حرفه‌ای به دیگران ارائه دهید تا مخاطبان و مشتریانتان:

check_mark-2 محصولتان را بخرند.

check_mark-2 از خدمات شما استفاده کنند.

check_mark-2 روی ایده‌های شما سرمایه گذاری کنند.

check_mark-2 به شما رأی دهند

و….

و از آنجایی که هیچگاه فرصت دوّمی برای اولین ارتباط نیست تمام تلاشم را کردم که با صرف وقت کافی، «کاملترین» و «انقلابی‌ترین» محصولم را ارائه کنم…

 

محتوای این دوره

محتوای این دوره در ۱۲ فصل و نیم طراحی شده است که نگاهی گذرا به محتوای آن خواهیم داشت!

check_mark-2 ۵ گناه نابخشودنی در متقاعد سازی ارائه ایده، محصول یا خدمات!

check_mark-2 یافتن ستاره قطبی متقاعد سازی برای رسیدن به نقطه B

check_mark-2 یافتن مجهول «شما» در معادله متقاعد سازی

  1. – شش سبک جمله محرک
  2. – سفارشی سازی محتوای برای مخاطبان خاص
  3. – نحوه پاسخ وقتی که با مخاطبان هم نظر نیستید!

check_mark-2 جمع آوری و فیلترهای اطلاعاتی

    1. – کاربرد قسمت راست مغز و چپ مغز در متقاعد سازی
    2. -ترسیم منحنی درک مخاطبان

check_mark-2ساختار نطق متقاعد سازی

    1. – مکانیزم مغز در متقاعد سازی
    2. – ۷ ساختار متناسب با متقاعد سازی

check_mark-2 ملاک‌های تصمیم گیری و ساختار ذهن مخاطبان برای متقاعد کردن

  1. -اصل کمیابی
  2. – اصل سازگاری
  3. -ملاک قضاوت مخاطبان
  4. – نیاز به تعلق
  5. – ترس از ناشناخته‌ها

هیپنوتیزم کلامی (واژه‌هایی که بر ناخودآگاه مغز اثر می‌گذارند)

check_mark-2 جلب توجه مخاطبان

check_mark-2 یک راز مهم در متقاعد سازی

check_mark-2دستیاران واقعی شما

check_mark-2لطفاً فرانکشتاین نباشید! (ساخت یکپارچه داستان متقاعد سازی)

    1. -۶ اصل یکپارچه سازی محتوا
    2. – نحوه صحیح تمرین شفاهی

check_mark-2 ریز نکات فن بیان در متقاعد سازی

  1. – نحوه ارائه نام شرکت
  2. – کلمات ممنوعه
  3. -چگونگی تبدیل دستور به پیشنهاد رد نشدنی

check_mark-2 ساخت شخصیت متکلم (یا سخنران)

    1. – اعتبار شما در ذهن مخاطب از چه شکل می‌گیرد؟
    2. – چگونه با اعتماد به نفس به نظر برسیم؟

 

ضمانت رضایت

از آنجایی که در کارگاه‌ها و سمینارهای من، افراد زیادی از شهرهای مختلف حضور داشته‌اند و این که صدها بار سخنرانی داشته‌ام و همواره غالب مخاطبان در نظرسنجی‌ها از کارگاه‌ها و مطالب ارائه شده رضایت داشتند، این ضمانت را به شما می‌دهم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی، تمام مبلغ پرداختی را در همان روز با رضایت کامل به شما بازگردانم.

از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید! اگر محصول مورد پسند شما نبود، کافیست با ما تماس بگیرید و شماره کارت خود را برای ما بخوانید در کمترین زمان ممکن مبلغ واریز خواهد شد.

 

 

 

 

 

من با شرکت در این دوره دقیقاً‌ چه چیزی دریافت می‌کنم؟

mp3-logo دانلود ۱۲ فایل صوتی MP3 (به مدت ۱۲۵ دقیقه)

 

PDF-logo دانلود چک لیست جلسات متقاعد سازی

 

مبلغ سرمایه گذاری شما

وقتی برای سرمایه گذاری به بانک مراجعه می‌کنیم،‌ بعد از یک سال در بهترین حالت ۳۰ درصد سود دریافت می‌کنیم. اما اینجا من یک پیشنهاد رد نشدنی دارم! شما فقط با پرداخت مبلغ ۷۹ هزار تومان به فایل‌هایی دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند درآمد، جایگاه اجتماعی و توان مذاکره خود را چندین برابر کنید و مطمئنم که در اولین قرارداد، ارائه محصول به صورت فردی یا سخنرانی و یا نمایشگاه چندصد برابر آن را کسب خواهید کرد.

متأسفانه بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای (که تعداد آنها در کشور ما کم هم نیست) صدها میلیون‌ تومان سرمایه گذاری بر روی یک ایده عالی، خدماتی ارزشمند و یا محصولاتی فوق‌العاده را با یک ارائه ضعیف از بین می‌برند و به قول استفان کاوی، چهار دسته کار وجود دارد که افراد موفق روی کارهای مهم و غیر فوری تمرکز می‌کنند! آموزش نیز یکی از آنها است.

همه می‌دانند که یادگیری بسیار مهم است اما زمان موعود آن هیچگاه فرا نخواهد رسید…

خرید محصولات آموزشی مناسب، سرمایه گذاری است

البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت‌ در موقعیت‌های کاری می‌توانید صدها برابر این هزینه را به دست آورید.

متقاعد سازی از فن بیان و نحوه سخنرانی نیز مهم‌تر است!

شاید این موضوع برایتان عجیب باشد! زیرا از کسی که خودش مدرس فن بیان و نحوه سخنرانی است، شنیدن این که متقاعد سازی و مطالبی که در این دوره اشاره شده به قدری خاص هستند که به جرأت می‌توانم بگویم که:

اگر این مطالب به خوبی اجرا شوند، به قدری ما را حرفه‌ای نشان می‌دهند که اولاً خودمان اصلاً ترس از سخنرانی نخواهیم داشت و دوم این که مخاطبان مجذوب ارائه ما خواهند بود.

بنابراین اعتقاد دارم اگر یک سخنرانی، گفت و گو یا شرایطی پیش رو دارید که باید کسی را متقاعد کند، بدون شک توصیه اول من این دوره است.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

check_mark-2کسانی که می‌خواهند از یک محصول،‌خدمات یا ایده رونمایی کنند.

check_mark-2کسانی که در رابطه با یک محصول،‌خدمات یا ایده سخنرانی دارند.

check_mark-2کسانی که در نمایشگاه‌ها (به صورت گروهی یا نفر به نفر)‌ با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

check_mark-2کسانی که در یک گفت و گوی شماره موبایلی قصد متقاعد سازی مخاطبشان را دارند.

و به طور کلی

این محصول برای کسانی است که می‌خواهند مخاطبان خود را برای کاری متقاعد کنند.

مطمئنم شما برای ایده‌هایتان اهمیت قائل هستید، چون:

 

نقل قول استیو جابز

اگر حتی یکی از تفکرات زیر را دارید، فوراً این صفحه را ببندید!

cross23محصول خوب خودش رو می‌فروشه! نیازی به این کارها نیست!

cross23 سر یه فرصت خوب یه روزی که حال و حوصله داشتم به این فایل‌ها گوش میدم. الان که ضروری نیست.

cross23 من اگر بتوانم به ترس از سخنرانی غلبه کنم دیگر به این موضوعات نیازی ندارم..

cross23 من که ایده خاصی ندارم. (شک نکنید که اشتباه می‌کنید)

cross23 اگه آدم خوب حرف بزنه، کافیه! مکانیزم مغز و این حرفا حاشیه‌است…

cross23

 

 

 

 

 

 

   
     
     
     
     
     
     
     

 

 

سوالات متداول و پاسخ به آنها

Have-A-Question آیا این دوره فقط در مورد سخنرانی است؟

خیر. این دوره به صورت کلی به مهارت‌های کلامی می پردازد و بخشی از آن مربوط به سخنرانی خواهد بود. حتی شما در مذاکرات هم می‌توانید از این روش استفاده کنید.

Have-A-Question به نظرم فایل صوتی نمی‌تواند به من کمک کند، من باید در کلاس حضوری شرکت کنم؟

نگران نباشید! مطالب به گونه‌ای آماده شده که بتوانید در زندگی روزمره از آن استفاده کنید و ضرورتی به حضور در کلاس نباشد. هر جا که لازم است فیلم هم برای شما قرار دادیم.


Have-A-Questionاین فایل‌ها در چه دستگاهی قابل پخش است؟

این فایل صوتی در کامپیوتر، موبایل، ضبط ماشین (نسخه صوتی) و دستگاه پخش خانگی قابل اجرا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.